20 de noviembre de 2013

tommy hilfiger

                                                                                                                               20/Noviembre/2013

Estimado Tommy Hilfiger:

 Eu chamome Adriana Cadenas Yáñez. Vivo nun pobo chamado miño en a prvíncia da Coruña (Galicia).

 Quería decirlle que a min persoalmente gúatame moito o seu traballo. Encantaríame poder traballar para vostede aunque solo fose unha vez na miña vida.

 Fai uns anos ofreceronme ser modelo de Stradivarius pero de aquela meus pais dixeronme que inda era mooi nova e que me tiña que centrar nos estudios pero agora teño 16 anos e me din que eu xa podo dicidir case todo por migo mesma.

Se faría realidade o meu soño.


                               
                                                                                                                      un cordial saludo
                                                                                                                       Adriana

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario